EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Secretaris klachtencommissie 

Wil jij jouw expertise inzetten om écht het verschil te maken?

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Je gaat aan de slag als secretaris van de klachtencommissie WvGGZ voor 20 uur per week. In deze rol onderhoud je contacten met cliënten, leden van de klachtencommissie, zorgverantwoordelijken, management en Patiëntenvertrouwenspersonen en draag je zorg voor een effectieve en efficiënte afhandeling van klachten. Je bepaalt (in samenspraak met de voorzitter) de ontvankelijkheid van de klacht, bereidt de klacht voor, woont de zitting bij en ondersteunt de voorzitter van de klachtencommissie bij het opstellen van de beslissing van de klacht. Daarnaast bestaan je werkzaamheden onder meer uit het aanleveren van kwartaaloverzichten en het opstellen van het jaarverslag. Je werkt intensief samen met de secretaresse van de klachtencommissie, eveneens werkzaam binnen bureau Geneesheer-directeur.

Jouw toekomstige werkplek en team

Voor de functie secretaris klachtencommissie ben je verbonden aan bureau Geneesheer-directeur. Zij draagt binnen GGzE de verantwoordelijkheid voor een drietal resultaatgebieden, namelijk: zorgdragen voor de uitvoering van de Wet Verplichte GGZ (WvGGZ) en overige gezondheidswetgeving, toezicht houden op de kwaliteit van zorg en een stimulerende rol op het gebied van vernieuwing van de zorg en het continu verbeteren van de kwaliteit.

Jouw achtergrond

Voor de functie vragen we minimaal een afgeronde Hbo-opleiding rechten met werkervaring of een universitaire opleiding rechtsgeleerdheid en beginnende werkervaring. Daarnaast vinden we het van belang dat je kennis hebt van de Wet Verplichte GGZ en de wetgeving in brede zin van het woord. Verder is het een pre als je ervaring hebt met het werken met een EPD en andere automatiseringssystemen. Je werkt secuur en hebt affiniteit met geprotocolleerd werken.

Je hebt de vaardigheid om goed samen te werken, klantgericht te denken en je bent praktisch, accuraat, enthousiast, communicatievaardig, stressbestendig en hulpvaardig. In verband met het omgaan met vertrouwelijke gegevens worden eisen gesteld aan discretie, betrouwbaarheid en integriteit. Daarbij vinden we het belangrijk dat je gestructureerd en nauwgezet kunt werken en proactief en flexibel bent.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 50: minimaal € 2527 maximaal € 3981 op basis van 36 uur.  
  • Daarnaast komen een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand), vakantiegeld en goede pensioenvoorwaarden jouw kant op. 
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt.  
  • Als leuk extraatje kan je deelnemen aan bedrijfsfitness of aan het fietsplan. 
  • Veel locaties van de GGzE bevinden zich  op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Je kunt hier wandelen in de bossen, genieten van onze boerderijdieren en een lekker kopje koffie nemen bij onze Cafeïne Dealers met je collega’s. 

Over GGzE

GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.  

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Claudia van de Flier, beleidsadviseur juridische zaken, of Nadine Goessens, manager, te bereiken op nummer 040-2970113.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag voor 23 juli a.s.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang in de procedure.

Een sollicitatie-opdracht kan onderdeel zijn van de procedure, naast het raadplegen van een referentie.  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.