EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Salarisadministrateur 

Wil je werken in een omgeving waar oog is voor jouw talent? 

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Ben jij een specialist op het gebied van salarisadministratie en hou jij je graag bezig met wet- en regelgeving op dit vlak? Dan zijn wij op zoek naar jou. In deze rol ben je een cruciale schakel binnen de organisatie, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nauwkeurig verwerken van salaris gerelateerde gegevens en het waarborgen van tijdige en correcte salarisbetalingen aan medewerkers. Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Verzamelen, controleren en verwerken van salarisgegevens waaronder urenregistratie, overuren, bonussen en vergoedingen.
  • Berekenen van inhoudingen inclusief belastingen, sociale premies en pensioenbijdragen.
  • Verzorgen van aangiften richting Belastingdienst en pensioenfonds.
  • Opstellen van salarisspecificaties en loonstroken voor alle medewerkers.
  • Doorsturen, controleren en afstemmen van salarisgegevens naar de financiële administratie.
  • Klankbord, vraagbaak en meedenker om de salarisadministratie te onderhouden en te optimaliseren.

Administratieve Taken

  • Onderhouden van nauwkeurige salarisadministratie, inclusief het bijhouden van salaris dossiers voor alle medewerkers.
  • Verwerken van mutaties zoals nieuwe aanstellingen, promoties en demoties.
  • Beheren van loonbelastingverklaringen en andere relevante documenten.
  • Verzorgen van imports vanuit andere systemen en instellingen.

Jouw toekomstige werkplek en team

Als salarisadministrateur maak je deel uit van de afdeling HR&D. Binnen deze afdeling werken ruim 40 enthousiaste collega’s die zich dagelijks inzetten om medewerkers,  onze eigen afdeling en de organisatie te laten groeien. De afdeling kenmerkt zich door een informele sfeer met ervaren professionals.  Samen willen we onszelf nog meer gaan professionaliseren en daar hebben wij jouw hulp bij nodig.

Jouw achtergrond

Jij…

  • beschikt over een hbo werk- en denkniveau en hebt een opleiding voor salarisadministrateur (VPS) afgerond;
  • hebt tenminste twee jaar relevante werkervaring als salarisadministrateur;
  • bent betrouwbaar, integer en hulpvaardig;
  • hebt goede kennis van Microsoft, met name Excel;
  • hebt kennis en ervaring met Afas Profit HR;
  • bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 50: minimaal € 2857 - maximaal € 4434 op basis van 36 uur.
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Edwin Kersten (Coördinator PSA en HR Systemen) via telefoonnummer 06-10944019.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 22 maart 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.