EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Functioneel beheerder | Financiën en Informatie

Maak jij het verschil met jouw vakkennis en creativiteit? 

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

GGzE zet vanuit haar meerjarenstrategie nadrukkelijk in op “Digitaal sterk”. Het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD) speelt daarbij een belangrijke rol. Samen met de collega’s uit je team geef je vorm aan de vernieuwingen waarop GGzE heeft ingezet, zowel projectmatig als vanuit ontwikkeling en beheer. Naast het EPD, beheer je ook de andere zorgapplicaties die binnen het primaire zorgproces van GGzE worden gebruikt.

Jij realiseert technologische oplossingen waarmee we ons werk slimmer kunnen doen, die de samenwerking met cliënten en hun netwerk bevorderd en collega’s op een eenvoudige manier worden ondersteund in het dagelijks werk.

De ICT-afdeling bestaat uit de volgende teams: functioneel beheer, informatie management, proces & innovatie, technisch beheer en servicepunt ICT. Samen met de teams verkoop/planning & control, financiën en inkoop maakt de ICT-afdeling onderdeel uit van “Financiën en Informatie”.

Voor het team functioneel beheer zijn we op zoek naar een collega met nadrukkelijke affiniteit voor het faciliteren van de primaire zorgprocessen van GGzE.

Jouw toekomstige werkplek en team

Iedere dag start je samen met je team functioneel beheer in de dagstart. Je zet de lijnen samen uit en bepaalt de prioritering.

Je overziet (door)ontwikkelingen en wensen met betrekking tot de applicaties of functionaliteiten. Je beoordeelt deze op mogelijk wijzigingen en op eventuele consequenties. Daarnaast richt je, in overleg met collega’s, de informatiesystemen in. Tevens ben je als specialist betrokken bij projecten.

Verder maak je onderdeel uit van de tweedelijns oplosgroep. Je categoriseert en lost meldingen op en bewaakt de voortgang in afhandeling. Je bepaalt de prioriteit en stuurt op indicatoren. Hierbij heb je ook contact met diverse externe leveranciers voor verdere afstemming en eventuele oplossingen.

Je biedt ondersteuning, geeft instructies en advies aan gebruikers over de functionele werking van de (zorg)applicaties.

Jouw achtergrond

Jij...  

  • Hebt een passende opleiding op tenminste hbo-niveau.
  • Hebt kennis van de zorg-gerelateerde systemen inclusief de integratie met de Microsoft365 omgeving.
  • Hebt een positieve, proactieve en resultaatgerichte houding.
  • Bent communicatief sterk en zoekt de samenwerking op met je team en de andere afdelingen binnen en buiten F&I.
  • Vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken en jouw toegevoegde waarde te leveren.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 50/55 (afhankelijk van opleiding en ervaring): minimaal €2857 - maximaal €4977 op basis van 36 uur. 
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Overige aantrekkelijke regelingen (extra reiskostenvergoeding & verlof verkopen).
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.  

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Dirk Kanters (manager IT) via telefoonnummer 06-10903917.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.